Saturday, July 21, 2007

Nadiah's Barbie Dolls


This piece is written by my daughter, Nadiah. She is 9 years old. She came with the idea of writing about her dolls while watching me posting on my blog this morning.

Assalammualaikum, saya akan menceritakan pasal permainan BARBIE DOLL saya . Saya mempunyai 3 barbie dolls. Saya suka bermain dengan Barbie saya. Barbie saya sungguh cantik dan saya rasa nak beli lagilah. Tetapi ayah saya tak kasi.

Nama babie saya yang pertama sekali saya ialah Nadiah. Yang kedua pula namanya ialah Ariana, dan yang ketiga pula nama dia ialah Sabrina. Barbie yang pertama sekali tu dia suka sangat pakai baju warna pink. Yang kedua pula dia suka pakai baju warna emas, yang ketiga pula dia suka pakai baju belang. Mereka bertiga sungguh comel dan cantik.

Okeylah sampai sini sahajalah.

BYE!!

2 comments:

Izwan Ismail said...

Nadiah ada 3 barbie dolls, so boleh bagi Pak Iwan satu kan? hehe :)

Anonymous said...

Comment below typed by Nadiah herself:

Tak bolehlah pak iwan dah besarlah. Barbie tu dahlah perempuan tau ha...orang lelaki mana ada main patung.

AZMAN AHMAD TERMIZI: 12 Januari 1964 - 30 Julai 2022

  AZMAN AHMAD TERMIZI 12 Januari 1964 - 30 Julai 2022 Dearest Man.You were not only my beloved brother, but you were also my good friend. Th...